Elektryczna hulajnoga Xiaomi M365 to najnowsza konstrukcja tego chińskiego producenta. To co wyróżnia tę hulajnoge na tle konkurencji to składana konstrukcja oraz materiał z którego została wykonana (lotnicze aluminium). Xiaomi M365 waży 12,5 kg. Cena ok. 1500 zł nie wzięła się znikąd, bowiem producent oferuje układ hamulcowy E-ABS, system odzyskiwania energii kinetycznej, system tempomatu i inteligentny system BMS.
Xiaomi M365 – różnica między wersją ogólnoświatową a dedykowaną na Europę:
Jak już wspominałem we wcześniejszych swoich wpisach, Chińczycy bardzo dbają o rynek EU. Wersja europejska ma bogatsze wyposażenie: zasilacz, wtyczkę EU, parę opon zapasowych, wężyk do pompowania, klucz w kształcie litery T, śruby.
Główne cechy:
- System zapobiegający blokowaniu E-ABS (przednie koło), dzięki temu skrócono drogę hamowania do 4 metrów
- Akumulator litowo-jonowy 280Wh napędza silnik bez szczotkowy o mocy 250W oferując prędkość maksymalną na poziomie 25 km/h
- Inteligentny system zarządzania baterią BMS, wyświetli stan baterii za pomocą aplikacji pobranej w telefonie komórkowym
- 6 funkcji ochronnych: ochrona przeciwzwarciowa, ochrona nadprądowa, ochrona przed przeładowaniem, ochrona przed nadmiernym rozładowaniem, ochrona przed niskim napięciem i ochrona anomalii temperaturowych
- System odzyskiwania energii kinetycznej, zamienia energię kinetyczną w energię elektryczną i zapewnia lepszą żywotność baterii
- Możliwość rozłożenia w 3 sekundy
Specyfikacja:
– Model: M365
– Materiał: stop aluminium do samolotów
– Rozmiar kół: 8,5-calowa nadmuchiwana opona
– Rozmiar silnika: 6,7 cala
– Maksymalny moment obrotowy: 16 Nm
– Maksymalna prędkość: 25 km / h (tryb zwykły), 18 km / h (tryb oszczędzania energii)
– Maksymalny zasięg: 30 km
– System hamowania: z przodu system zapobiegający blokowaniu E-ABS, z tyłu hamulec tarczowy
– Znamionowa moc silnika: 250 W
– Maksymalna moc silnika: 500 W
– Moc akumulatora: 280Wh
– Podjazd pod wzniesienia: ok. 14 stopni
– Klasa wodoszczelności: IP54
– Prześwit pedału: 87,5 mm
– Maksymalne obciążenie: 100 kg
– Moc znamionowa ładowarki: 71 W
– Napięcie wejściowe ładowarki: 100 – 240 V, 50/60 Hz
– Napięcie baterii ograniczone: 42V
– Czas ładowania: 5,5 godziny
– Standardowy pobór mocy: 1,1 kWh na 100 km
– Rozmiar rozkładania: 108 x 43 x 114 cm
– Rozmiar składania: 108 x 43 x 49 cm
hulajnoga spoko choć ma kilka wad np. przeciera się przewód od tylnej lampki przez drgający błotnik który z u mnie po niespełna trzech miesiącach odpadł a korzystałem tylko ze ścieżek rowerowych w podłoże asfalt/pozbruk -Przestroga ! serwis xiaomi w Polsce nie uznaje takiej wady fabrycznej swojego produktu i wysyła na drzewo! cytując serwis: Uszkodzenia mechaniczne wywołane czynnikami zewnętrznymi nie podlegają obsłudze w ramach gwarancji. W tej sytuacji serwis nasz zawsze chętnie służy pomocą i może wykonać taką usługę niepodlegającą obsłudze w ramach gwarancji w trybie odpłatnym.
Kolejna wada to zaczep , aż się boję co serwis odpisze.
kiedy w koncu bedzie prawo ze gosc na hulajnodze jadacy 50 km/h traktowany jest jak pieszy??? chore panstwo
Chyba jedna z lepszych w tej cenie? Co sądzisz?
Hulajnoga zajebista. Samochodem 24 km/h wydaje się wolno ale wsiadź na hulajnogę to wtedy pogadamy. Nie wyobrażam sobie jechać szybciej i się wypieprzyc nie życzę nikomu
W tej chwili jest to najlepsza hulajnoga elektryczna pod względem jakość/cena
a gdzie ruch, a gdzie sport, tą elektronika spowodujemy tylko hodowle otyłości
Od którego roku życia można jej używać. Czy będzie dobra dla 10-latka?
Nie napisaliście, ze ma jeszcze rozbudowaną aplikację na smartfona gdzie dużo rzeczy można sprawdzić i ustawić
25 km/h na hulajnodze to zupełnie inne wrazenia niż 25 km/h samochodem. Niech ktoś spróbuje jechać z ta predkoscia na hulajnodze i potem gada ze za wolno
Wszystko fajnie tylko nasz rząd nie nadąża za przepisami co do hulajnóg elektrycznych i tak na prawde nie wiadomo jak je traktować, chociaż teraz człowiek na hulajnodze lektrycznej pędzący 50 km/h traktowany jest jak pieszy!!!!!!!!!!!!
4.5
Coś czuję, że w tym roku po komunii będzie wysyp tego typu urządzeń na polskich chodnikach