Pewnie wszyscy wiedzą, czym są zakupy grupowe. Znamy takie strony jak Grupon czy Citeam. W pewnym momencie powstała nisza na oferty podróży w niskich cenach i tak właśnie powstała strona Travelist tworzona przez grupę entuzjastów wycieczek oraz ecommerce.
Travelist nie są do końca zakupami grupowymi jakie znamy z innych stron internetowych. Nie widzimy tutaj dokładnie czasu promocji ani ile osób aktualnie skorzystało z oferty (choć to akurat łatwo można wywnioskować po licznie komentarzy dotyczących danej lokalizacji. W Travelist mamy po prostu listę destynacji oraz widoczny rabat na daną ofertę.
Niestety, aby zobaczyć ofertę na Travelist musimy najpierw podać swój adres e-mail, oraz zgodzić się na otrzymywanie informacji handlowych.
Po wpisaniu adresu e-mail i odhaczeniu 3 zgód, możemy przeglądać oferty znajdujące się na stronie. Są one skategoryzowane i tak na dzień dzisiejszy 29.04 widzimy TOP | Majówka | Last Minute | Wakacje | Bałtyk | Góry Baseny i SPA | Zagranica | Z rodziną | City Break. Jak łatwo zgadnąć kategoria Majówka niedługo zniknie i zajmie ją inna kategoria będąca „na czasie”
Co wyróżnia Travelist?
W Travelist kupujemy oprócz samego noclegu, pakiet usług dodatkowych, czyli np. wyżywienie, dostęp do SPA itp. Kupując ofertę w pakiecie z dodatkowymi usługami można zaoszczędzić nawet do 40% do tego, gdybyśmy wszystko kupowali oddzielnie. Oprócz tego na Travelist osobiście znalazłem najlepszą ofertę na pobyt nad morzem dla rodziny, a przejrzałem wszystkie strony podobne do Travelist, więc na dzień dzisiejszy uważam, że jest to najlepszy tego typu portal z ofertami podróży.
Czy Travelist jest bezpieczny?
Bezpieczeństwo podczas wykupu wycieczki oraz bezpieczeństwo samego pobytu jest sprawą kluczową. Jeśli chodzi o bezpieczeństwo transakcji zakupu na Travelist o nie ma się do czego przyczepić. Strona w całości zabezpieczona jest certyfikatem SSL wystawionym przez Thawte (jak kto nie wie, to znaczy że jest bardzo ok:)
Oprócz tego transakcję zabezpiecza PCI DDS, czyli norma bezpieczeństwa wydana przez Payment Card Industry Security Standards Council. Norma powstała, aby zapewnić wysoki i spójny poziom bezpieczeństwa we wszystkich środowiskach, w których przetwarzane są dane posiadaczy kart płatniczych.
Strona Travelist wolna jest także od złośliwego oprogramowania dzięki systemowi MCAfee.
Co do bezpieczeństwa samego pobytu, to wszystkie oferty na Travelist są selekcjonowane i wcale nie tak łatwo właścicielom pensjonatów, hoteli i innych miejsc noclegowych znaleźć się w ofercie Travelist. Oprócz tego na stronie znajdziemy system „prawdziwych” komentarzy o danym miejscu. Komentarze pisane są bowiem przez osoby, które odwiedziły dane miejsce, wykupując wcześniej ofertę.
Travelist ceny
Szybkie porównanie cen dla pierwszego lepszego hotelu nad morzem o nazwie „Przylądek Rosevia Resort”. W Travelist zaznaczyłem pobyt od 1 do 10 czerwca, dla dwóch osób dorosłych oraz dwójki dzieci w wieku 3 i 6 lat. Wybrałem apartament Duplex Deluxe. Na stronie Travelist za taki pobyt (ze śniadaniem i obiadokolacją) zapłaciłbym 6381 zł, natomiast wykupując tę samą ofertę bez obiadokolacji na stronie hotelu, cena wyniosłaby 7830 zł
Ty tylko pierwszy lepszy przykład, dlatego przy planowaniu podróży zachęcam do odwiedzenia Travelist – tutaj
Fatalna obsługa klienta, raz mówią przez telefon że da się anulować bo nic nie zostało jeszcze wpłacone na poczet wyjazdu, a za chwilę mówią że się nie da bo hotel może już pobrał przedpłatę, ale oczywiście nie wiedzą czy pobrał czy nie. Zapierali się rękami i nogami żebym nie mógł wyjazdu anulować twierdząc, że hotel się nie zgodzi, po czym zadzwoniłem do hotelu, gdzie podczas rozmowy telefonicznej zostałem potraktowany w końcu jak poważny klient, hotel musiał się prosić aby rezerwacje anulowano w imieniu gościa (!!!!!!!!!!!!), przecież to jest chore. Nie polecam tej parszywej strony nikomu, poziom obsługi to dno i metro mułu … nie liczcie na jakąkolwiek pomoc z ich strony.
W 100% ODRADZAM korzystanie z pośrednictwa w rezerwacji pobytów za pośrednictwem serwisu Travelist.
W przypadku mojej rezerwacji, serwis Travelist zawiódł we wszystkich płaszczyznach, wykazując się brakiem profesjonalizmu. Rezerwacji pobytu dokonałem z 2-tygodniwym wyprzedzeniem. Po około dobie od dokonania rezerwacji i wpłacie 30% przedpłaty otrzymałem informację zwrotną od właściciela obiektu o braku wolnych terminów na najbliższe dwa miesiące. Po wielokrotnych telefonicznych i mailowych prośbach o interwencję serwisu Travelist, serwis potwierdził anulację rezerwacji na kilka dni przed terminem pobytu. Podkreślić należy fakt, iż przez okres od mojej rezerwacji do jej ostatecznego odwołania, Travelist oferował wiele wolnych terminów w obiekcie, pomimo licznych alertów o braku honorowania rezerwacji przez hotel. Na jakąkolwiek rekompensatę lub pomoc w znalezieniu alternatywnego obiektu o zbliżonej specyfikacji oczywiście podróżny nie ma co liczyć. Na zwrot wpłaconej przedpłaty musi jednak poczekać przez kolejne 14 dni.
Deklarowane przez Travelist wysokie zniżki cen rezerwacji dotyczą obiektów o bardzo niskim standardzie i opinii podróżnych (przestudiowanie ofert kilkudziesięciu hoteli przy poszukiwaniu obiektu) lub są sztucznie zawyżane (konfrontując ceny ze standardowymi ze strony/ formularza rezerwacyjnego obiektu). Mając na uwadze fakt, że Travelist pobiera w trakcie rezerwacji kwotę przedpłaty ‘z góry’, wszelkie problemy z rezerwacjami pozostawiane są w gestii klienta, który tak jak w moim przypadku może zostać poinformowany o odwołaniu rezerwacji przed samym wyjazdem na urlop. Ryzyko zmarnowania urlopu i wszelkich stresów związanych z domaganiem się interwencji serwisu w potwierdzeniu przedpłaconej rezerwacji, stanowczo nie są warte hipotetycznych rabatów.
Nie tylko tanie hotele, byłam w pięciogwiazdkowym za bardzo korzystną cenę. Dużo nieprawidłowości w ocenie Travelistu.
Proszę o opinię na temat realizacji kart podarunkowych, czy jest tak jak faktycznie piszą, że „Karta może zostać wykorzystana na zakup dowolnych ofert dostępnych na stronie Travelist.pl z opcją płatności z góry”? Co jest dla mnie bardzo dziwne, jestem zalogowana na stronie, a nie mogę wejść w regulamin karty podarunkowej, może miał ktoś podobną sytuację?
JAK ZWYKLE DZIĘKUJĘ WSZYSTKIM ZA OPINIE SZCZEGÓLNIE TE NEGATYWNE. JUŻ SIĘ WYLECZYŁEM Z TEJ FIRMY. NA PEWNO NIC U NICH NIE KUPIĘ . JUŻ SAMO LOGOWANIE TO WIELKA ŚCIEMA – REKLAM Y REKLAMY NIE BAWIĄ NIE MAJA ZGODY A WYSYŁAJA RODO GDZIE
Witam. Wczoraj zamówiłem dwa pokoje w Hotelu i w dniu dzisiejszym otrzymałem telefon z Travelist że trzeba do dwóch pokoi dopłacić 980 złotych …bo oni się pomylili. Co można z tym zrobić ? Mówią ze mogą oddać tą kasę. A co z moim urlopem ? Ktoś coś miała takiego ?
NIE KUPUJCIE NIC NA TRAVELIST!!!!!!
W hotelu cena znacznie niższa, żadnych możliwości zmiany terminu, nawet za dopłatą.
Travelist twierdzi, że zmian odmawia hotel a hotel zwala na Travelist.
UWAGA: Hotel GrandLubicz Ustka po informacji, że przyjedziemy całą rodziną z salmonella zbagatelizował sprawę. Zmiany rezerwacji odmówił a nasz stan jest na tyle dobry, że w zasadzie możemy jechać. Nie chciałam im robić kłopotu ale najzwyczajniej mają to w nosie.
Nie kupujcie kart podarunkowych, bo nie chcą ich zrealizować zgodnie z ofertą. W ofercie jest napisane że można taką karte wykorzystać na dowolną rezerwacje hotelu z oferty Travelist.pl. W rzeczywistości jesteście zmuszeni wykorzystać tą karte tam gdzie jest to możliwe bo okazuje się ze tu nie można bo za krótko, tam nie można bo za granicą itd. Odsyłają do regulaminu ale nie sa w stanie wskazać punktu w regulaminie który o tym mówi ( bo go nie ma !) Oszuści i naciągacze.
Nie polecam! Zarezerwowałam i opłaciłam hotel w Bieszczadach na końcówkę kwietnia. Prawie po tygodniu dostałam telefon z Travelist z informacją, że moja rezerwacja została odwołana i że zwrócą mi pieniądze, bez żadnej alternatywy ani próby naprawienia błędu (nie mówiąc o „przepraszam”) błędu, który według hotelu był po stronie Travelist. Po interwencji dostałam maila z ofertami „zastępczymi”, które były w dużo gorszym standardzie lub z drugiej strony Polski. Niestety ze względu na termin, czyli początek weekendu majowego nie byłam w stanie już zarezerwować niczego satysfakcjonującego, więc wypisany urlop poszedł na zmarnowanie, nie mówiąc o tym, że miał to być wyjazd urodzinowy. Travelist nie odpowiada na miale, telefony zbywa.
Witam
Nie polecam, zwykli oszuści
Kupiłam za Ich pomocą sylwestra w Hotelu w Starachowicach
Gdybym kupiła tę ofertę za pomocą internetu na stronie hotelu byłoby taniej o 15%
Oczywiście żadnej reakcji na mojego maila wysłanego do Travelist
Rada dla innych klientów Travelist sprawdzajcie ceny zanim coś u Nich kupicie
Pozdrawiam
Małgorzata
Oszuści i jeszcze raz oszuści. Zarezerwowałem pobyt przez Travelist, jeszcze nie wiem jak było ponieważ wakacje dopiero w lipcu, ale już mi się odechciało…Te ich zniżki procentowe i kwotowe tylko mamią człowieka. Zawsze Sprawdzaj Ceny w Hotelu !!!! Dałem się omamić zniżkami 46-54 % Ile to ja nie oszczędziłem… Zacząłem sprawdzać oferty i te które sprawdziłem – wszystkie dobijają, ale ta z przed chwili przebija wszystko 🙂 Hotel Doris Spa w Kołobrzegu termin 9-16 lipca Travelist 3513 zł – 27% oszczędzasz 1317 zł Hotel :3397zł. Czyli na Travelist trzeba dopłacić…
Teoretycznie oferty wydają się atrakcyjne, ale diabeł tkwi w szczegółach. Moja rezerwacja została wykonana z błędną datą, a Travelist nie potrafi jej anulować (zgłoszenie reklamacyjne 2 minuty po otrzymaniu rezerwacji) ani ustosunkować do reklamacji. Codziennie jestem zbywany różnymi informacjami (że nie potrafią się skontaktować z hotelem, abo że czekają na odpowiedź z hotelu, albo że manager nie odpowiada na maila itp itd). Jedyna informacja jaka jest zawsze taka sama, to ta, że mam czekać na telefon, którego nikt nigdy nie wykonuje. Pieniądze są zablokowane, hotel nie jest w stanie nic pomóc (co oczywiście z hotelem można się skontaktować). Zdecydowanie wszystkim odradzam. Witek A
Przeglądałam kilka ofert i za każdym razem cena przy rezerwacji bezpośrednio w hotelu były niższe niż na Travelist.
ZDECYDOWANIE NIE POLECAM !!!!!!!!!
Po zapoznaniu się z ofertą hotelu za pośrednictwem Travelist zdecydowałam się na rezerwację. Ładny hotel, piękne miejsce, termin wybrany, cena do zaakceptowania. klikam i rezerwuje. po jakimś czasie przychodzi e-mail z potwierdzeniem rezerwacji. Wszystko fajnie, cieszymy się z wyjazdu aż tu nagle na drugi dzień dzwoni bardzo niemiła Pani z Travelist i oświadcza nam iż albo dopłacamy do potwierdzonej już rezerwacji 1600 zł albo anuluje rezerwację. Nie jest dla nas zrozumiałe dlaczego Travelist zmienia nagle warunki zawarte w umowie tj. cenę i szantażuje nas anulowaniem rezerwacji gdy nie zgodzimy się na dopłatę. Oczywiście nie zgodziliśmy się na dopłatę bo oferta była dla nas jasna i przejrzysta a umowa już zawarta a Travelist i tak anulował nam rezerwację. Czujemy się oszukani ale będziemy dochodzili swoich praw. Także ZDECYDOWANIE NIE POLECAM SERWISU TRAVELIST!!!!!!!!
Polecam dużą rozwagę przy rezerwacji przez Travelist.pl. Portal absolutnie nieelastyczny i generalnie po wpłaceniu zaliczki ma prośby i problemy klientów w d… Złożyłem rezerwację, wpłaciłem zaliczkę – po fakcie okazało się, że termin wyjazdu koliduje ze sprawą w sądzie gdzie miałem być świadkiem. Poprosiłem o zmianę terminu przedkładając jako dowód wezwanie do sądu – oczywiście jest to możliwe po uiszczeniu opłaty (albo lepiej haraczu 100 zł). Wszelkie argumenty nie docierają… A że to można załatwić inaczej – zarezerwowałem i wpłaciłem zaliczkę na 1 tydzień w Chorwacji + 1 tydzień we Włoszech za pośrednictwem Interhome.pl. Nie mogłem pojechać do Chorwacji – bez żadnego problemu anulowałem rezerwację a zaliczkę przeksięgowano na Włochy. Można ? NIE POLECAM Travelist – rezerwujcie tylko gdy jesteście absolutnie pewni co do terminu, że nic Wam nie wypadnie.
żartujecie chyba, naciągacze i nic więcej, ceny wyższe niż podczas normalnej rezerwacji. Never ever again!
Poprosimy o konkretny przykład.
Dziękujemy wraz z żoną za wykorzystana ofertę zaproponowana przez travelist od 16.07.2017 – 29.07.2017 w hotelu Austeria w Ciechocinku. Pobyt bardzo udany wszystko było OK.
Podziękowania do całej obsługi hotelu Austeria. Tak Trzymac.
Czego nie robić z Travelist.
Moje doświadczenie sprawiło, że nie będę NIGDY korzystał z Travelist ponieważ mają dość dyskusyjne praktyki i osobiście poczułem się, że postąpiono względem mnie co najmniej nie fair – mój scenariusz:
1. Zarezerwowałem w lipcu 2017 (ponad miesięczne wyprzedzenie) nocleg dla 3 osób w hotelu na koniec sierpnia – wybrałem opcję zapłaty na miejscu (przy rezerwacji i tak zawsze podaje się nr karty, co również musiałem uczynić)
2. 24 godziny po dokonaniu rezerwacji wysłałem informacje, że rezygnuje. Wysłałem ją niestety bezpośrednio do Travelist no i się zaczęło. Otrzymałem taką odpowiedź:
„Dzień dobry,
Oferta jest bezzwrotna. Brak możliwości anulowania i dokonywania zmian w rezerwacji. W przypadku niepojawienia się gościa w obiekcie nie przysługuje prawo zwrotu środków za niewykorzystany pobyt. W takiej sytuacji karta gościa zostanie obciążona pełną opłatą za dokonaną rezerwację.
Pozdrawiam,”
3. Próbowałem dzwonić i podjąć dialog, ale dziwnym trafem rozmowa została przerwana – nie ponawiałem tej próby.
4. Z punktu widzenia zdroworozsądkowego każda szanująca się firma odpuściłaby, szczególnie że pozostało wiele czasu i zapłata nie została dokonana (nikomu nic by się nie stało), ale Travelist nie odpuszcza.
5. Mój dialog z Travelist odbył się o godzinie 10-10:30, jest to istotne o tyle, że jak już pisałem podałem swój numer karty kredytowej, która ma zablokowane operacje korespondencyjne, telefoniczne i internetowe. Dziwnym zbiegiem okoliczności w godzinach 10:58, 10:59 i 11:01 na mój nr telefonu przyszedł SMS o następującej treści:
„mBank: Twoja platnosc karta nie powiodla sie z powodu niewystarczajacego limitu na transakcje korespondencyjne. Zmien limity w serwisie lub na mLinii…”
Wnioski niech każdy wyciągnie sobie sam.
6. P.S. Co ciekawe, mój brat wysłał informacje o rezygnacji z rezerwacji na adres hotelu i rezygnacja bez problemu została przyjęta.
Wiem, że żyjemy w świecie, gdzie każdy wyrywa swoje i po trupach dąży do celu (ten świat zawsze taki był), ale to nie jest zachowanie godne i ja się z takim postępowaniem nie zgadzam. Uważam, że te praktyki są nieetyczne. Piszę o tym przypadku do osób, które mają podobny światopogląd lub którym przytrafiło się to samo.
Co sie stało z Twoja rezerwacją w Travellist gdy ją anulowales bezposresnio w hotelu ?
Ja jestem bardzo zadowolona. Przeważnie kupuje pobytu dużo wcześniej. Zawsze wybieram z basenem i wyżywieniem. Teraz często pojawiają się oferty na kilka godzin – bardzo sie to opłaca. Jakość świetna za niewielkie pieniądze. Polecam!
Zarezerwowałam promocyjny pobyt już nie pierwszy raz w moim ulubionym hotelu poprzez portal Travelist, za ok 400 zl.
Po kilku dniach zadzwonilam z prośbą o anulowanie rezerwacji i zwrot kosztów, ze względu na trudną sytuację losową, powołując się na rozwiązanie umowy zawartej drogą internetową. Prawo konsumenta pozwala na rozwiązanie takiej umowy w ciągu 2 tygodni od jej zawarcia. Pani na infolinii poinformowała mnie, że nie ma takiej możliwości.
Po paru dniach zadzwoniłam znowu, tym razem z prośbą o zmianę terminu, stwierdzilam, ze nie ma sensu tracic calej rezerwacji. Konsulant poinformował mnie, że opłata manipulacyjna, to 100 zł, zgodziłam się i miałam czekać na informacje o zmianie terminu.
Nikt oczywiscie sie do mnie nie odezwal, zadzwonilam, 1-2 dni przed planowaną rezerwacją, konsulant z travelist mnie przeprosil i powiedział, ze trwają negocjacje z hotelem. Oddzwonili do mnie z informacją, że należy dopłacić dodatkowe 200 zł, ponieważ hotel nie ma już tanszych pokoi/terminow. Pomimo usilnych prosb, nie udalo mi sie wyegzekwować zmiany rezerwacji jedynie z opłatą manipulacyjną, portal wymagal 100 zl plus 200 dla hotelu, zadzwonilam jeszcze do obiektu i okazalo sie, ze travelist WCALE się z nimi nie kontaktował podczas mojej pierwszej prośby, zignorowali ją całkowicie i zadzwonili na dzien przed planowanym pobytem. Przez ich ignorancje oraz celowe wprowadzenie mnie w błąd, zostalam rowniez pozbawiona możliwosci odsprzedania wycieczki znajomym, ponieważ travelist obudzil sie na dzien przed wyjazdem. :/
Sytuacja jest skandaliczna, nigdy juz nie zakupie tam zadnej wycieczki oraz odradzam to wszystkim znajomym. Napisalam do Travelist reklamacje, ale zero odzewu. W środe wysylam pismo do Rzecznika Praw Konsumenta.
Przecież wyraźnie jest napisane, że REZERWACJE SĄ NIEODWOŁYWALNE. Dzięki temu Travelist może dać najlepsze ceny. Na drugi raz trzeba myśleć
jakoś np.sieć hoteli Ibis też ma oferty bezzwrotne i da się zmienić…bez sensu ładownie kasy dla pośrednika!!!!
Serwis Travelits to pomyłka. Mam wrażenie , że to firma która zarabia na obracaniu pieniędzmi klientów. Kupiłem trzy noclegi w Apartamenty Lomnica w Sowacji. Dostałem potwierdzenie rezerwacji po opłaceniu należnej kwoty kartą kredytową. W momencie kiedy byłem już w drodze z rodziną ( w tym trójka małych dzieci ) dostałem wiadomość, że niestety hotel nie ma wolnych apartamentów w wybranym terminie. Tydzień później sprawdziłem, że w/w obiekt dysponuje wolnymi apartamentami, skontaktowałem się z pracownikiem travelist , aby upewnił się czy napewno hotel dysponuje wolnymi pokojami. Pracownik miał oddzwonić z informacją, ale się nie doczekałem telefonu? Natomiast pomimo zapewnienia, że po anulowaniu przez travelist rezerwacji otrzymam przelew z należną kwotą, do chwili obecnej nie zaksięgowałem zwrotu należnej kwoty. Poczekam jeszcze chwilę i zgłoszę sprawę organom ścigania !!!
Witaj,przeczytałam właśnie twój list.Bardzo Ci współczuję, ja znalazłam się w podobnej sytuacji.Dwa dni przed planowanym wyjazdem i zarazem wieczorem wigilijnym Travelist poinformował mnie,że hotel nie organizuje kolacji wigilijnej.Wraz z rodzina zostaliśmy postawieni w sytuacji zupełnie bez wyjścia.Miał być to wyjazd typowo świąteczny skoncentrowany na wieczorze wigilijnym.Okazalo się po rozmowie z hotelem ,że ten wiedział już o tym fakcie dwa miesiące wcześniej.Ja dowiedziałam się dwa dni przez wyjazdem.
c.d hotel wiedział już o tym fakcie dwa miesiące wcześniej i przekazał ją do Travelist,ja dowiedziałam się o tym ostatnia.Równiez planuje wystosować pismo do Rzecznika Praw konsumenta.
Jak są traktowani klienci z travelist w hotelach? Czy nie sa czasem gośćmi „drugiego sortu”?
tak, dostajesz pokój ekonomiczny,a jeżeli chodzi o jedzenie np.obiadokolacja to jest dla Ciebie inna karta z daniami szefa kuchni….
Absolutnie! Zawsze jesteśmy bardzo dobrze traktowani. Ostatnio nawet mimo, ze zamawiałam pokój z 1 dostawka otrzymaliśmy apartament. Byłam bardzo pozytywnie zaskoczono.
nie jest źle
grupon gorzej traktują w hotelach 😉
Portal ok, hoteli mało, nie można cofnąć zaliczki to minusy. Plusy takie że nigdzie nie ma taniej
A jak jest z odwoływaniem ofert? Płatne czy bezpłatne?
Na stronie Travelist można przeczytać:”Niestety nie. Rezerwacje dokonywane za pośrednictwem Travelist są bezzwrotne – to jeden z warunków, które pozwalają nam negocjować w hotelach jeszcze niższe ceny. W wyjątkowych przypadkach istnieje możliwość zmiany terminu rezerwacji za zgodą hotelu, wiąże się ona jednak z opłatą manipulacyjną w wysokości 100 zł.”
Trzeba dzwonić bezpośrednio do hotelu. Wówczas zmiana terminu jest bezpłatna. Ja zmieniałam już 3 razy.
Kóry hotel nad morzem polecacie, zeby byl blisko morza (małe dzieci) i byl z full wyżywieniem??
Rok temu bylismy w Darłówku w Hotelu Lidia Spa. Rewelacja! 2 bawilanide, 2 baseny i brodzik, 2 place zabaw! Śniadania obiadokolacje i zupka dla dzieci w ciągu dnia. Cena na tydzień ok 3tys na 2 dorosłyci i 2 dzieci (3 i 6 lat), ale to przy rezerwacji w styczniu. Pozniej niestety ok 6 tyś, co i tak było taniej niz przez hotel bezpośrednio.
Mam pytanie czy jest ktoś kto chociaż raz naciął się na ofercie Travelist? W tym roku mamy zamiar wyjechać nad morze i cały rok odkładałem na to pieniądze i nie chciałbym żeby wyszła jakaś klapa………
Poczytaj opinie o hotelu i bedziesz mial wszystko na tacy. Ja tak zrobiłem wyjeżdzając do BaltiClif. Wiedziałem co mnie czeka i na co zwracać uwagę. Czytanie nie boli
kupowałem kilkukrotnie hotele przez Travelist, kuszą przeważnie gratisową obiadokolacją w cenie noclegu.
prawie zawsze są oferty bezzwrotne,z zaliczką ok 30% i tu zaczynają się problemy..
w przypadku zmiany planu wyjazdu Travelist nie zrobi nic aby wam pomóc,ewentualnie po wielkich prośbach tygodniowym dzwonieniu,piśmie od hotelu z prośbą o darmową anulację, odda Wam w drodze wielkiego wyjątku parę groszy….
Następy pośrednik, który zatrudnia paru konsultantów telefonicznych i ma swoją stronę internetową,
Rada moja i obsługi hotelu jest taka:
kontaktujcie się bezpośrednio z hotelem w sprawie noclegu, i na pewno lepiej na tym wyjdziecie!!!!
OFERTY DOBRE ALE JEST ICH STANOWCZO ZA MAŁOOOOOO
Jako minus dałabym małą ilość hoteli w porównaniu np. do booking.com. Rozumiem że one są wyselekcjonowane ale mimo wszystko jest ich mało
Na booking są hotele z całego Świata może stąd to wrażenie
Nie wiem czym tu się podniecać. Fakt oferty są tańsze ale czy za tym idzie również jakoćć świadczonych usług???
Wiem o czym mówisz. Tu jest inaczej niz na gruponie. o ile na gruponie da się odczuć słabszą jakość usług to jak zamawialem hotel Marina na Travelist to jak przyjechalem to oni nawet nie wiedzieli ze jestem z Travelista tylko po prostu mieli rezerwacje na moje nazwisko i byłem traktowany tak samo jak inni
A czy w Polsce są hotele takiejak np. w Turcji czy Tunezji że jest All Inclusive albo jeszcze lepiej Ultra All Inclusive? Oczywiście w rozsądnych cenach a nie po 20.000 za tydzień? Chodzi mi o full wyzywienie, przekąski pomiędzy posiłkami i alkohol full. Jak ktos zapoda mi taki hotel w cenie do 5.000 za osobe na tydzień będzie mistrzem
HOTEL JANTAR W USTCE
Korzystałam w tamtym roku i było super. Wyszło ponad 50% taniej niz mialabym kupowac niejako „oficjalnie”