Travelist opinie – jak to działa i czy jest bezpieczny?

Pewnie wszyscy wiedzą, czym są zakupy grupowe. Znamy takie strony jak Grupon czy Citeam. W pewnym momencie powstała nisza na oferty podróży w niskich cenach i tak właśnie powstała strona Travelist tworzona przez grupę entuzjastów wycieczek oraz ecommerce.

Travelist nie są do końca zakupami grupowymi jakie znamy z innych stron internetowych. Nie widzimy tutaj dokładnie czasu promocji ani ile osób aktualnie skorzystało z oferty (choć to akurat łatwo można wywnioskować po licznie komentarzy dotyczących danej lokalizacji. W Travelist mamy po prostu listę destynacji oraz widoczny rabat na daną ofertę.

Niestety, aby zobaczyć ofertę na Travelist musimy najpierw podać swój adres e-mail, oraz zgodzić się na otrzymywanie informacji handlowych.

Travelist opinie

Po wpisaniu adresu e-mail i odhaczeniu 3 zgód, możemy przeglądać oferty znajdujące się na stronie. Są one skategoryzowane i tak na dzień dzisiejszy 29.04 widzimy TOP | Majówka | Last Minute | Wakacje | Bałtyk | Góry Baseny i SPA | Zagranica | Z rodziną | City Break. Jak łatwo zgadnąć kategoria Majówka niedługo zniknie i zajmie ją inna kategoria będąca „na czasie”

Co wyróżnia Travelist?

W Travelist kupujemy oprócz samego noclegu, pakiet usług dodatkowych, czyli np. wyżywienie, dostęp do SPA itp. Kupując ofertę w pakiecie z dodatkowymi usługami można zaoszczędzić nawet do 40% do tego, gdybyśmy wszystko kupowali oddzielnie. Oprócz tego na Travelist osobiście znalazłem najlepszą ofertę na pobyt nad morzem dla rodziny, a przejrzałem wszystkie strony podobne do Travelist, więc na dzień dzisiejszy uważam, że jest to najlepszy tego typu portal z ofertami podróży.

Czy Travelist jest bezpieczny?

Bezpieczeństwo podczas wykupu wycieczki oraz bezpieczeństwo samego pobytu jest sprawą kluczową. Jeśli chodzi o bezpieczeństwo transakcji zakupu na Travelist o nie ma się do czego przyczepić. Strona w całości zabezpieczona jest certyfikatem SSL wystawionym przez Thawte (jak kto nie wie,  to znaczy że jest bardzo ok:)
Oprócz tego transakcję zabezpiecza PCI DDS, czyli  norma bezpieczeństwa wydana przez Payment Card Industry Security Standards Council. Norma powstała, aby zapewnić wysoki i spójny poziom bezpieczeństwa we wszystkich środowiskach, w których przetwarzane są dane posiadaczy kart płatniczych.
Strona Travelist wolna jest także od złośliwego oprogramowania dzięki systemowi MCAfee.

Co do bezpieczeństwa samego pobytu, to wszystkie oferty na Travelist są selekcjonowane i wcale nie tak łatwo właścicielom pensjonatów, hoteli i innych miejsc noclegowych znaleźć się w ofercie Travelist. Oprócz tego na stronie znajdziemy system „prawdziwych” komentarzy o danym miejscu. Komentarze pisane są bowiem przez osoby, które odwiedziły dane miejsce, wykupując wcześniej ofertę.

Travelist ceny

Szybkie porównanie cen dla pierwszego lepszego hotelu nad morzem o nazwie „Przylądek Rosevia Resort”. W Travelist zaznaczyłem pobyt od 1 do 10 czerwca, dla dwóch osób dorosłych oraz dwójki dzieci w wieku 3 i 6 lat. Wybrałem apartament Duplex Deluxe. Na stronie Travelist za taki pobyt (ze śniadaniem i obiadokolacją) zapłaciłbym 6381 zł, natomiast wykupując tę samą ofertę bez obiadokolacji na stronie hotelu, cena wyniosłaby 7830 zł

travelist opinie

 

travelist opinie

Ty tylko pierwszy lepszy przykład, dlatego przy planowaniu podróży zachęcam do odwiedzenia Travelisttutaj

80 komentarzy do “Travelist opinie – jak to działa i czy jest bezpieczny?”

  1. Nie polecam! Nagle odwołano mi rezerwację nie podawając żadnego powodu. Nie raczyli zadzwonić tylko wysłali email z informacją gdzie czekają na moją odpowiedź do godziny 19:00 (gdzie sami wysłali go 2 godziny wcześniej). Zaproponowano mi hotel zastępczy i to by było tyle dobrego. Dodam również, że hotel zastępczy był w zupełnie innej lokalizacji gdzie wcześniejszy był zarezerwowany właśnie z myślą o lokalizacji. Zero wyjaśnienia z ich strony dlaczego odwołano rezerwację. Czekam za zwrot kosztów. Jeśli nie odzyskam ich w ciągu 3 dni roboczych to sprawa zostaje zgłoszona. W tym momencie zostałam bez noclegu i pieniędzy!

    Odpowiedz
  2. Też mam problem z odzyskanie przedpłaty za wyjazd, który nie doszedł do skutku w kwietniu 2021, z powodu lockdownu. Travelist umywa ręce i opowiada, że hotel nie wyraża zgody na anulowanie. O zwrocie kasy nie chcą słyszeć. O zmianie miejsca wyjazdu też nie i w rachubę wchodzi tylko pobyt w tym samym miejscu. A teraz jest o 30 % drożej niż w marcu/kwietniu, a oni mi opowiadają , że to „sezon wysoki” (w Sopocie :-)).
    Ostatni raz u nich cokolwiek „kupiłem”.

    Odpowiedz
  3. Pierwszy i ostatni raz z travelist. Tak żenującego, bezczelnego i podejścia nie widziałam już dawno.
    Podczas dokonywania rezerwacji na ich wspaniałej stronie coś przeskoczyło i zamiast 2dorosłych + dzieci 11 i 17 wybrało 2d+dziecko11+noworodek..
    Oferta oczywiście bezzwrotna. Jedyną opcją zamiany było dopłacenie 800zł (chociaż na stronie róznica wynosiła 500) lub zamiana pokoju na tańszy i dopłacenie 600zl. Oczywiście za nic nie biorą odpowiedzialności, nie bardzo wiedzą w ogóle co mają w ofercie.
    Kontak to jakaś parodia. Na maile odpowiadają po śmiesznie długim czasie. Nie wiem czy zatrzymali się 15 lat temu? Bo na pewno nie są to dzisiejsze standardy obsługi. Kontakt telefoniczny wcale nie był lepszy – loteria na kogo się trafi. Albo ktoś totalnie olewa o zbywa, albo twierdzi że nie potrafi pomóc albo milion razy przekierowuje i obiecuje kontakt mailowy.
    Tydzień przez wyjazdem nie wiedziałam czy mamy się gdzieś zatrzymać. Nie dość, że straciłam 600zł których nie planowałam to ile to wszystko kosztowało nerwów!
    Pierwszy i ostatni raz !

    Odpowiedz
  4. NIE POLECAM! travelist to zwykła tablica ogłoszeń. firma nie odpowiada za nic, pokoi które widzicie nie mają w ofercie, dopiero w momencie waszego zapytania kontaktują się z hotelem czy można kupić. lepiej samemu zadzwonić do hotelu. w przypadku reklamacji nie odpowiadają za nic, umywaja ręce zasłaniając się regulaminem. Oferty są przekłamane, podają inne rzeczy aniżeli w rzeczywistości są w hotelu. za wszystko winią hotele twierdząc że to one dają ogłoszenia. NIE POLECAM. lepiej skorzystać z powszechnie znannego pośrednika w internecie który za wszystko bierze odpowiedzialność i w przypadku problemu oddaje kase. Pracownicy travelist są niekompetentni , nie znają swoich ofert i gadaj bzdury licząc że ludzie się nabiorą na ich słodką gadkę.

    Odpowiedz
  5. Rezerwacja numer : 41501FMHHI Hotel Sopot w terminie od 27.12. do 31.12.2020 r. Jako, że decyzją rządu hotele pozostają zamknięte dla klientów indywidualnych wystąpiliśmy do Travelist z prośbą o anulowanie rezerwacji i zwrot kwoty 1.300,00 zł uiszczonej z góry ze rezerwację. Travelist odmówił nam zwrotu kwoty, podnosząc że nasza rezerwacja była bezzwrotna i nie należy się nam zwrot. Zaproponowano nam wykorzystanie tej rezerwacji do końca marca 2021 r. Travelist nie chce przyjąć do wiadomości, że to czy rezerwacja jest zwrotna, czy bezzwrotna miałoby znaczenie, gdybyśmy to my zrezygnowali z pobytu. Na marginesie w momencie dokonywania rezerwacji nie było opcji rezerwacji zwrotnej. Sytuacja jednak jest taka, że z uwagi na zamknięcie hoteli zrealizowanie rezerwacji jest zwyczajnie niemożliwe. Nie jest to nasza wina, a Travelist próbuje nas obarczyć odpowiedzialnością za ten stan rzeczy. Ponadto Travelist nie ma prawa przymuszać nas do wykorzystania rezerwacji w innym terminie. My zarezerwowaliśmy pobyt w konkretnym terminie, na konkretnych warunkach i jeżeli Travelist nie może wywiązać się z umowy powinien nam zwrócić wpłacone środki. Abstrahuję już od faktu, iż nie mamy żadnej możliwości (brak urlopu) zrealizowania tej rezerwacji w dającej się przewidzieć przyszłości. Wszystkie te argumenty nie przekonują jednak Travelist, który postanowił, że w taki sposób wzbogaci się kosztem swoich klientów. Firma okazała się być bardzo nierzetelna, żeby nie użyć tutaj bardziej dosadnych i adekwatnych w tej określeń. Cała sytuacja jest tym bardziej przykra, że jesteśmy, a raczej już byliśmy wielokrotnym klientem Travelist i jak dotychczas współpraca przebiegała bardzo dobrze. Jednak o firmie świadczy to, jak zachowuje się w trudnej sytuacji i w jaki sposób wtedy traktuje swoich klientów. Ten egzamin Travelist oblał. Odradzamy i przestrzegamy przed tą firmą. Dużo podróżujemy i jeszcze nigdy nie spotkaliśmy się z takim traktowaniem. Zdecydowaliśmy się podjąć kroki prawne, zmierzające do wyegzekwowania od Travelist nienależnie przetrzymywanej kwoty.

    Odpowiedz
    • Dzień dobry,

      Państwa pobyt był rezerwowany w momencie, kiedy nie było obostrzeń na grudzień, zdecydowali się Państwo na ofertę BEZ możliwości anulacji i zwrotu gotówki na konto – oferta była dokładnie opisana.

      Zgodnie z regulaminem zaproponowaliśmy zmianę terminu na spokojniejszy okres – zrezygnowaliśmy w tym przypadku z opłaty manipulacyjnej pobieranej za zmianę terminu. Takie rozwiązanie Państwa nie satysfakcjonowało, mimo że jak Państwo piszecie jesteście/byliście naszym stałym Klientem.

      Zweryfikowaliśmy możliwość anulacji, natomiast w tym przypadku nie było na nią zgody i taką też informację od razu przekazaliśmy.

      Zrobiliśmy to co mogliśmy i zgodnie z regulaminem.

      W dalszym ciągu mają Państwo możliwość skorzystania ze zmiany daty pobytu – rozumiemy, że kolejne terminy niekoniecznie mogą być pewne, ale nawet jeśli się coś zmieni, to w dalszym ciągu będziemy się starali żeby wybrany przez Państwa pobyt odbył się, ale w innym terminie.

      Maksymalnie do 5 dni przed przyjazdem mogą Państwo zmienić zdanie – pomożemy wtedy wybrać dogodną datę i być może okaże się, że mimo wszystko będziecie Państwo mieli lepsze wspomnienia. Taką mamy nadzieję, a na przyszłość jeśli nie są Państwo zainteresowani zmianą terminu, zachęcamy do korzystania z ofert z możliwością anulacji. Aktualnie pracujemy nad tym, żeby było ich coraz więcej i dawały jeszcze większe opcje elastyczności.

      Pozdrowienia,
      Zespół Travelist

      Odpowiedz
  6. Nie polecam !
    Skorzystałam z oferty za 730 zł
    W dniu 4.11.2020 minister przekazał ze od 7.11 hotele są zamknięte. Na skutek tego chciałam anulować moja rezerwacje która zaczyna się w dniu 6.11 do 8.11 ponieważ jest ryzyko, ze mogą mnie wydalić z hotelu.
    Dzwonię od 2 dni bo jutro planowo miałam wyjechać z prośba o anulacje.
    Pracownicy obiecywali ze dodzwonią ale niestety ciagle mówili ze nie maja informacji zwrotnej z hotelu.
    Nagle około 17:00 zadzwonił pracownik travellist z informacja ze hotel nie wyraża zgody na anulowanie, co więcej ze proponują napisać oświadczenie ze jednak jadę służbowo. Nie wyraziłam zgody ponieważ nie chciałam wprowadzać w błąd nikogo. Jak wskazałam ze na skutek zmian jakie zaszły w kraju nie mam możliwości wyjazdu, jak również ze udam się do rzecznika praw konsumentów, dostałam i informacje, ze dodzwonią … niestety znów brak odpowiedzi. Mimo wielu prób kontaktu zero szczegółów, tylko wskazanie ze nie mogę sama się kontaktować z hotelem.
    Jak się okazało zadzwoniłam o 19:57 do hotelu z jednego telefonu a z kolejnego do travel, TO HOTEL WYRAŻA ZGODĘ NA ANULACJE, wiec pracownik mnie kłamał mówiąc ze hotel nie wyraził zgody.
    Co więcej na linii miałam Panią z hotelu i Panią z travel, która ciagle się upierała ze nie maja jeszcze odpowiedzi z hotelu.
    Mimo iż pracownik jej potwierdził ze hotel wyraża zgodę to ta mi powiedziała ze go nic nie znaczy, bo oni maja 2-3 dni na zrealizowanie mojej prośby wiec mam czekać

    Pewnie skończy się tym, ze pobiorą opłatę z karty, za usługę która nie była zrealizowana nie z mojej winy i wtedy spotkamy się w sądzie. Sprawa będzie jutro zgłoszona do Rzecznika Praw Konsumentów

    Odpowiedz
  7. Bzdurne informacje na stronie ,oferta od 170 pln za pokój tak naprawdę wynosi 250 i więcej. Szukają jeleni , którzy dadzą się nabrać!

    Odpowiedz
  8. witam,

    Bardzo się zawiodłam na Travelist. Mimo, iż wiadomo było, że wyjazd nie dojdzie do skutku z powodu zamkniętych granic i hotelu. Nie przystawali na moje propozycje. Dopiero po skorzystaniu z pomocy prawnika dostałam możliwość wykorzystania pieniędzy na inne oferty tej firmy lub zwrot w ciągu 180 dni. Zasłonili się tarczą. Proszę przeczytać regulamin 2.Stosunek umowny punkt 4. Wtedy będzie jasne za co odpowiadają, przynajmniej tak im się wydaje. Warto wziąć prawnika i odzyskać pieniądze!!!!

    Odpowiedz
    • Witam,

      Mam podobną sytuację, wyjazd miałam zaplanowany na 23 czerwca br. do Chorwacji, ale w związku z pandemią zwyczajnie baliśmy się jechać za granicę. Od marca zgłaszaliśmy Travelistowi chęć anulacji rezerwacji i zwrotu pobranej nam zaliczki, ale nic z tego, wszystko przepadło. Czy warto od razu brać prawnika i czy po jego interwencji Travelist od razu oddał kasę/voucher ?

      Odpowiedz
  9. [wymoderowano]. Po odwołaniu rezerwacji ze względu na epidemie i zakazu przemieszczania się nikt nie raczy zwrócić pieniędzy. Nie spróbujcie skorzystać z ich usług bo poza pobraniem prowizji nic ich nie obchodzi. Nie rozumie dlaczego ktos dopuszcza takich naciagaczy klientów do funkcjonowania.

    Odpowiedz
  10. UWAGA!
    Nie kupujcie wyjazdu w tej „pseudo firmie”.
    Ja skorzystałem pierwszy i OSTATNI raz.
    Z niepohamowanej chęci zysku (prowizja) nie ma mowy o zwrocie kasy za niezrealizowaną usługę. W obecnej porze (zamknięte hotele) zgadzają się jedynie na zmianę terminu!!!!! W przypadku odmowy stracisz całą kasę i pozostanie Ci tylko Sąd.
    DNO!!!!!

    Odpowiedz
    • Witam,
      Nie polecam firmy, zakupiłem kartę podarunkową w prezencie na 1000zł, w regulaminie jest wpisane, że można ją wykorzystać na dowolne oferty, po pierwszej rezerwacji na 700zł okazuje się, że są one jednorazowe. W takim przypadku powinni wpisać, że można ją wykorzystać na dowolną ofertę, a nie dowolne. Wprowadzają klientów w błąd – oszuści.

      Odpowiedz
    • Nie polecam – beznadziejna i bezczelna obsługa. Po załadowaniu prowizji reszta nie jest dla nich interesująca. To był pierwszy i ostatni raz mojej „przygody” z nimi. Nie polecam a wręcz szczerze odradzam. Tak samo będę odradzać wszystkim moim znajomym.

      Odpowiedz
    • Do wszystkich narzekarzy. Przeczytajcie najpierw warunki rezerwacji a potem krutykujcie. Najpierw się zgadzacie z warunkami a potem płacz i lament.

      Odpowiedz
      • NIE POLECAM!!!!!!!
        Z całą stanowczością wszystkim odradzam korzystanie z usługi Travelist. Z niedzieli na poniedziałek zarezerwowałam pokój w Gdańsku od 26-30.07.2021. Tavelist pobrał opłatę, wysłał mailem potwierdzenie rezerwacji. Niestety po przyjeździe z Wrocławia okazało się że hotel nie przyjął rezerwacji o czym dowiedziałam się w recepcji. Przez kilka godzin próbowałam się dodzwonić na infolinie niestety bezskutecznie. Nie muszę dodawać że w środku lata w Trójmieście znalezienie przyzwoitego lokum za rozsądne pieniądze graniczy z cudem. W związku z tym musiałam zdecydować się na dość drogi hotel sieciowy.

        Odpowiedz
  11. Nie polecam , Travelist przesłał oferte na emial z foto innego hotelu , po dokonanej rezerwacji i płatnosci wpisując nazwe hotelu okazuje ze nie jest to hotel z foto oferty .po 5 min. dzwonie nie da sie odwołac rezeracji a w słuchawce słysze że celowo stosuja takie techniki marketingowe zeby podkrecic oferte . To zwykłe oszustwo a nie marketing

    Robert

    Odpowiedz
  12. Pobieranie zaliczki jeszcze przed potwierdzeniem to czyste złodziejstwo!!!! Zaliczka jest za usługę pobytu a nie za złozenie oferty więc powinna być pobierana dopiero w przypadku potwierdzenia realizacji oferty przez Travelist. Poza tym oferta w rozumieniu prawa po zaakceptowaniu jej przez kupujacego jest umowa obowiazujacą obie strony a tym bardziej gdy dokonana została wpłata zaliczki na jej poczet. Travelist w tym zakresie działa niezgodnie z obowiazującym prawem . Poza tym potwierdzenie rezerwacji które otrzymujemy w momencie wpłaty zaliczki jest wystarczajacym dowodem na zawarcie umowy i w sądzie Travelist przegra każdy proces cywilny!!!!

    Odpowiedz
    • Totalny brak profesjonalizmu…
      Byl ogromny problem z przesunieciem rezerwacji oczywiscie za odplata.
      Jak sie okazalo pomimo iz kilkakrotnie przyjmowana byla prosba o przesuniecie terminu i podobno wysylana docelowo ( do hotelu)…konsultanci brzydko mowiac ” olali” sprawe i nie byla nawet odnotowana w ich systemie….a klient czyli ja ” mogl sobie czekac”
      Bardzo nie profesjonalnie i nie uczciwie.

      Odpowiedz
  13. Fatalna obsługa klienta, raz mówią przez telefon że da się anulować bo nic nie zostało jeszcze wpłacone na poczet wyjazdu, a za chwilę mówią że się nie da bo hotel może już pobrał przedpłatę, ale oczywiście nie wiedzą czy pobrał czy nie. Zapierali się rękami i nogami żebym nie mógł wyjazdu anulować twierdząc, że hotel się nie zgodzi, po czym zadzwoniłem do hotelu, gdzie podczas rozmowy telefonicznej zostałem potraktowany w końcu jak poważny klient, hotel musiał się prosić aby rezerwacje anulowano w imieniu gościa (!!!!!!!!!!!!), przecież to jest chore. Nie polecam tej parszywej strony nikomu, poziom obsługi to dno i metro mułu … nie liczcie na jakąkolwiek pomoc z ich strony.

    Odpowiedz
    • NIE POLECAM tej firmy nikomu, po 10 telefonach do tego pseudo biura i dziesiątkach maili nikt nie raczy zwrócić pieniędzy za hotel (zamknięty z powodu wirusa). Firma dno nic więcej.

      Odpowiedz
  14. W 100% ODRADZAM korzystanie z pośrednictwa w rezerwacji pobytów za pośrednictwem serwisu Travelist.

    W przypadku mojej rezerwacji, serwis Travelist zawiódł we wszystkich płaszczyznach, wykazując się brakiem profesjonalizmu. Rezerwacji pobytu dokonałem z 2-tygodniwym wyprzedzeniem. Po około dobie od dokonania rezerwacji i wpłacie 30% przedpłaty otrzymałem informację zwrotną od właściciela obiektu o braku wolnych terminów na najbliższe dwa miesiące. Po wielokrotnych telefonicznych i mailowych prośbach o interwencję serwisu Travelist, serwis potwierdził anulację rezerwacji na kilka dni przed terminem pobytu. Podkreślić należy fakt, iż przez okres od mojej rezerwacji do jej ostatecznego odwołania, Travelist oferował wiele wolnych terminów w obiekcie, pomimo licznych alertów o braku honorowania rezerwacji przez hotel. Na jakąkolwiek rekompensatę lub pomoc w znalezieniu alternatywnego obiektu o zbliżonej specyfikacji oczywiście podróżny nie ma co liczyć. Na zwrot wpłaconej przedpłaty musi jednak poczekać przez kolejne 14 dni.

    Deklarowane przez Travelist wysokie zniżki cen rezerwacji dotyczą obiektów o bardzo niskim standardzie i opinii podróżnych (przestudiowanie ofert kilkudziesięciu hoteli przy poszukiwaniu obiektu) lub są sztucznie zawyżane (konfrontując ceny ze standardowymi ze strony/ formularza rezerwacyjnego obiektu). Mając na uwadze fakt, że Travelist pobiera w trakcie rezerwacji kwotę przedpłaty ‘z góry’, wszelkie problemy z rezerwacjami pozostawiane są w gestii klienta, który tak jak w moim przypadku może zostać poinformowany o odwołaniu rezerwacji przed samym wyjazdem na urlop. Ryzyko zmarnowania urlopu i wszelkich stresów związanych z domaganiem się interwencji serwisu w potwierdzeniu przedpłaconej rezerwacji, stanowczo nie są warte hipotetycznych rabatów.

    Odpowiedz
  15. Proszę o opinię na temat realizacji kart podarunkowych, czy jest tak jak faktycznie piszą, że „Karta może zostać wykorzystana na zakup dowolnych ofert dostępnych na stronie Travelist.pl z opcją płatności z góry”? Co jest dla mnie bardzo dziwne, jestem zalogowana na stronie, a nie mogę wejść w regulamin karty podarunkowej, może miał ktoś podobną sytuację?

    Odpowiedz
  16. JAK ZWYKLE DZIĘKUJĘ WSZYSTKIM ZA OPINIE SZCZEGÓLNIE TE NEGATYWNE. JUŻ SIĘ WYLECZYŁEM Z TEJ FIRMY. NA PEWNO NIC U NICH NIE KUPIĘ . JUŻ SAMO LOGOWANIE TO WIELKA ŚCIEMA – REKLAM Y REKLAMY NIE BAWIĄ NIE MAJA ZGODY A WYSYŁAJA RODO GDZIE

    Odpowiedz
  17. Witam. Wczoraj zamówiłem dwa pokoje w Hotelu i w dniu dzisiejszym otrzymałem telefon z Travelist że trzeba do dwóch pokoi dopłacić 980 złotych …bo oni się pomylili. Co można z tym zrobić ? Mówią ze mogą oddać tą kasę. A co z moim urlopem ? Ktoś coś miała takiego ?

    Odpowiedz
  18. NIE KUPUJCIE NIC NA TRAVELIST!!!!!!

    W hotelu cena znacznie niższa, żadnych możliwości zmiany terminu, nawet za dopłatą.
    Travelist twierdzi, że zmian odmawia hotel a hotel zwala na Travelist.
    UWAGA: Hotel GrandLubicz Ustka po informacji, że przyjedziemy całą rodziną z salmonella zbagatelizował sprawę. Zmiany rezerwacji odmówił a nasz stan jest na tyle dobry, że w zasadzie możemy jechać. Nie chciałam im robić kłopotu ale najzwyczajniej mają to w nosie.

    Odpowiedz
    • Nie polecam
      Nie można anulować nawet tego samego dnia w którym zrobiło się rezerwacje
      Brak elastyczności Nawet jeżeli obiekt wyraża zgodę na odwołanie
      To napewno zniechęca do korzystania z Travelist

      Odpowiedz
      • Witam rezerwując przez travelist czytajcie zakladke „warto wiedzieć” czesto sa tam ukryte opłaty np za sprzatanie i to nie małe kwoty

        Odpowiedz
      • Witam rezerwując przez travelist czytajcie zakladke „warto wiedzieć” czesto sa tam ukryte opłaty np za sprzatanie i to nie małe kwoty

        Odpowiedz
  19. Nie kupujcie kart podarunkowych, bo nie chcą ich zrealizować zgodnie z ofertą. W ofercie jest napisane że można taką karte wykorzystać na dowolną rezerwacje hotelu z oferty Travelist.pl. W rzeczywistości jesteście zmuszeni wykorzystać tą karte tam gdzie jest to możliwe bo okazuje się ze tu nie można bo za krótko, tam nie można bo za granicą itd. Odsyłają do regulaminu ale nie sa w stanie wskazać punktu w regulaminie który o tym mówi ( bo go nie ma !) Oszuści i naciągacze.

    Odpowiedz
  20. Nie polecam! Zarezerwowałam i opłaciłam hotel w Bieszczadach na końcówkę kwietnia. Prawie po tygodniu dostałam telefon z Travelist z informacją, że moja rezerwacja została odwołana i że zwrócą mi pieniądze, bez żadnej alternatywy ani próby naprawienia błędu (nie mówiąc o „przepraszam”) błędu, który według hotelu był po stronie Travelist. Po interwencji dostałam maila z ofertami „zastępczymi”, które były w dużo gorszym standardzie lub z drugiej strony Polski. Niestety ze względu na termin, czyli początek weekendu majowego nie byłam w stanie już zarezerwować niczego satysfakcjonującego, więc wypisany urlop poszedł na zmarnowanie, nie mówiąc o tym, że miał to być wyjazd urodzinowy. Travelist nie odpowiada na miale, telefony zbywa.

    Odpowiedz
    • Witam. Przestrzegam przed zakupem ofert od Travelist! Oferują podwyższony standard za odpowiednią opłatą. Po czym na miejscu okazuje się że standard jest jeden. Konkrakt z biurem obsługi klienta fatalny w skutkach. Hotel zrzuca winę na portal a i odwrotnie. Zgloszona reklamacja kończy się informacją że temat należy wyjaśnić z hotelem. Więc zastanawiam się za co Travelist bierze kasę? Informuję, że nie jestem jedyną osobą oszukaną w ten sposób! Znajomi tak samo zostali potraktowani, zatem nie jest to jedyny przypadek!

      Odpowiedz
  21. Witam
    Nie polecam, zwykli oszuści
    Kupiłam za Ich pomocą sylwestra w Hotelu w Starachowicach
    Gdybym kupiła tę ofertę za pomocą internetu na stronie hotelu byłoby taniej o 15%
    Oczywiście żadnej reakcji na mojego maila wysłanego do Travelist
    Rada dla innych klientów Travelist sprawdzajcie ceny zanim coś u Nich kupicie
    Pozdrawiam
    Małgorzata

    Odpowiedz
    • Oszuści i jeszcze raz oszuści. Zarezerwowałem pobyt przez Travelist, jeszcze nie wiem jak było ponieważ wakacje dopiero w lipcu, ale już mi się odechciało…Te ich zniżki procentowe i kwotowe tylko mamią człowieka. Zawsze Sprawdzaj Ceny w Hotelu !!!! Dałem się omamić zniżkami 46-54 % Ile to ja nie oszczędziłem… Zacząłem sprawdzać oferty i te które sprawdziłem – wszystkie dobijają, ale ta z przed chwili przebija wszystko 🙂 Hotel Doris Spa w Kołobrzegu termin 9-16 lipca Travelist 3513 zł – 27% oszczędzasz 1317 zł Hotel :3397zł. Czyli na Travelist trzeba dopłacić…

      Odpowiedz
  22. Teoretycznie oferty wydają się atrakcyjne, ale diabeł tkwi w szczegółach. Moja rezerwacja została wykonana z błędną datą, a Travelist nie potrafi jej anulować (zgłoszenie reklamacyjne 2 minuty po otrzymaniu rezerwacji) ani ustosunkować do reklamacji. Codziennie jestem zbywany różnymi informacjami (że nie potrafią się skontaktować z hotelem, abo że czekają na odpowiedź z hotelu, albo że manager nie odpowiada na maila itp itd). Jedyna informacja jaka jest zawsze taka sama, to ta, że mam czekać na telefon, którego nikt nigdy nie wykonuje. Pieniądze są zablokowane, hotel nie jest w stanie nic pomóc (co oczywiście z hotelem można się skontaktować). Zdecydowanie wszystkim odradzam. Witek A

    Odpowiedz
  23. ZDECYDOWANIE NIE POLECAM !!!!!!!!!
    Po zapoznaniu się z ofertą hotelu za pośrednictwem Travelist zdecydowałam się na rezerwację. Ładny hotel, piękne miejsce, termin wybrany, cena do zaakceptowania. klikam i rezerwuje. po jakimś czasie przychodzi e-mail z potwierdzeniem rezerwacji. Wszystko fajnie, cieszymy się z wyjazdu aż tu nagle na drugi dzień dzwoni bardzo niemiła Pani z Travelist i oświadcza nam iż albo dopłacamy do potwierdzonej już rezerwacji 1600 zł albo anuluje rezerwację. Nie jest dla nas zrozumiałe dlaczego Travelist zmienia nagle warunki zawarte w umowie tj. cenę i szantażuje nas anulowaniem rezerwacji gdy nie zgodzimy się na dopłatę. Oczywiście nie zgodziliśmy się na dopłatę bo oferta była dla nas jasna i przejrzysta a umowa już zawarta a Travelist i tak anulował nam rezerwację. Czujemy się oszukani ale będziemy dochodzili swoich praw. Także ZDECYDOWANIE NIE POLECAM SERWISU TRAVELIST!!!!!!!!

    Odpowiedz
  24. Polecam dużą rozwagę przy rezerwacji przez Travelist.pl. Portal absolutnie nieelastyczny i generalnie po wpłaceniu zaliczki ma prośby i problemy klientów w d… Złożyłem rezerwację, wpłaciłem zaliczkę – po fakcie okazało się, że termin wyjazdu koliduje ze sprawą w sądzie gdzie miałem być świadkiem. Poprosiłem o zmianę terminu przedkładając jako dowód wezwanie do sądu – oczywiście jest to możliwe po uiszczeniu opłaty (albo lepiej haraczu 100 zł). Wszelkie argumenty nie docierają… A że to można załatwić inaczej – zarezerwowałem i wpłaciłem zaliczkę na 1 tydzień w Chorwacji + 1 tydzień we Włoszech za pośrednictwem Interhome.pl. Nie mogłem pojechać do Chorwacji – bez żadnego problemu anulowałem rezerwację a zaliczkę przeksięgowano na Włochy. Można ? NIE POLECAM Travelist – rezerwujcie tylko gdy jesteście absolutnie pewni co do terminu, że nic Wam nie wypadnie.

    Odpowiedz
  25. Dziękujemy wraz z żoną za wykorzystana ofertę zaproponowana przez travelist od 16.07.2017 – 29.07.2017 w hotelu Austeria w Ciechocinku. Pobyt bardzo udany wszystko było OK.
    Podziękowania do całej obsługi hotelu Austeria. Tak Trzymac.

    Odpowiedz
  26. Czego nie robić z Travelist.
    Moje doświadczenie sprawiło, że nie będę NIGDY korzystał z Travelist ponieważ mają dość dyskusyjne praktyki i osobiście poczułem się, że postąpiono względem mnie co najmniej nie fair – mój scenariusz:
    1. Zarezerwowałem w lipcu 2017 (ponad miesięczne wyprzedzenie) nocleg dla 3 osób w hotelu na koniec sierpnia – wybrałem opcję zapłaty na miejscu (przy rezerwacji i tak zawsze podaje się nr karty, co również musiałem uczynić)
    2. 24 godziny po dokonaniu rezerwacji wysłałem informacje, że rezygnuje. Wysłałem ją niestety bezpośrednio do Travelist no i się zaczęło. Otrzymałem taką odpowiedź:
    „Dzień dobry,
    Oferta jest bezzwrotna. Brak możliwości anulowania i dokonywania zmian w rezerwacji. W przypadku niepojawienia się gościa w obiekcie nie przysługuje prawo zwrotu środków za niewykorzystany pobyt. W takiej sytuacji karta gościa zostanie obciążona pełną opłatą za dokonaną rezerwację.
    Pozdrawiam,”
    3. Próbowałem dzwonić i podjąć dialog, ale dziwnym trafem rozmowa została przerwana – nie ponawiałem tej próby.

    4. Z punktu widzenia zdroworozsądkowego każda szanująca się firma odpuściłaby, szczególnie że pozostało wiele czasu i zapłata nie została dokonana (nikomu nic by się nie stało), ale Travelist nie odpuszcza.

    5. Mój dialog z Travelist odbył się o godzinie 10-10:30, jest to istotne o tyle, że jak już pisałem podałem swój numer karty kredytowej, która ma zablokowane operacje korespondencyjne, telefoniczne i internetowe. Dziwnym zbiegiem okoliczności w godzinach 10:58, 10:59 i 11:01 na mój nr telefonu przyszedł SMS o następującej treści:
    „mBank: Twoja platnosc karta nie powiodla sie z powodu niewystarczajacego limitu na transakcje korespondencyjne. Zmien limity w serwisie lub na mLinii…”
    Wnioski niech każdy wyciągnie sobie sam.

    6. P.S. Co ciekawe, mój brat wysłał informacje o rezygnacji z rezerwacji na adres hotelu i rezygnacja bez problemu została przyjęta.

    Wiem, że żyjemy w świecie, gdzie każdy wyrywa swoje i po trupach dąży do celu (ten świat zawsze taki był), ale to nie jest zachowanie godne i ja się z takim postępowaniem nie zgadzam. Uważam, że te praktyki są nieetyczne. Piszę o tym przypadku do osób, które mają podobny światopogląd lub którym przytrafiło się to samo.

    Odpowiedz
  27. Ja jestem bardzo zadowolona. Przeważnie kupuje pobytu dużo wcześniej. Zawsze wybieram z basenem i wyżywieniem. Teraz często pojawiają się oferty na kilka godzin – bardzo sie to opłaca. Jakość świetna za niewielkie pieniądze. Polecam!

    Odpowiedz
  28. Zarezerwowałam promocyjny pobyt już nie pierwszy raz w moim ulubionym hotelu poprzez portal Travelist, za ok 400 zl.

    Po kilku dniach zadzwonilam z prośbą o anulowanie rezerwacji i zwrot kosztów, ze względu na trudną sytuację losową, powołując się na rozwiązanie umowy zawartej drogą internetową. Prawo konsumenta pozwala na rozwiązanie takiej umowy w ciągu 2 tygodni od jej zawarcia. Pani na infolinii poinformowała mnie, że nie ma takiej możliwości.

    Po paru dniach zadzwoniłam znowu, tym razem z prośbą o zmianę terminu, stwierdzilam, ze nie ma sensu tracic calej rezerwacji. Konsulant poinformował mnie, że opłata manipulacyjna, to 100 zł, zgodziłam się i miałam czekać na informacje o zmianie terminu.

    Nikt oczywiscie sie do mnie nie odezwal, zadzwonilam, 1-2 dni przed planowaną rezerwacją, konsulant z travelist mnie przeprosil i powiedział, ze trwają negocjacje z hotelem. Oddzwonili do mnie z informacją, że należy dopłacić dodatkowe 200 zł, ponieważ hotel nie ma już tanszych pokoi/terminow. Pomimo usilnych prosb, nie udalo mi sie wyegzekwować zmiany rezerwacji jedynie z opłatą manipulacyjną, portal wymagal 100 zl plus 200 dla hotelu, zadzwonilam jeszcze do obiektu i okazalo sie, ze travelist WCALE się z nimi nie kontaktował podczas mojej pierwszej prośby, zignorowali ją całkowicie i zadzwonili na dzien przed planowanym pobytem. Przez ich ignorancje oraz celowe wprowadzenie mnie w błąd, zostalam rowniez pozbawiona możliwosci odsprzedania wycieczki znajomym, ponieważ travelist obudzil sie na dzien przed wyjazdem. :/

    Sytuacja jest skandaliczna, nigdy juz nie zakupie tam zadnej wycieczki oraz odradzam to wszystkim znajomym. Napisalam do Travelist reklamacje, ale zero odzewu. W środe wysylam pismo do Rzecznika Praw Konsumenta.

    Odpowiedz
    • Przecież wyraźnie jest napisane, że REZERWACJE SĄ NIEODWOŁYWALNE. Dzięki temu Travelist może dać najlepsze ceny. Na drugi raz trzeba myśleć

      Odpowiedz
    • Serwis Travelits to pomyłka. Mam wrażenie , że to firma która zarabia na obracaniu pieniędzmi klientów. Kupiłem trzy noclegi w Apartamenty Lomnica w Sowacji. Dostałem potwierdzenie rezerwacji po opłaceniu należnej kwoty kartą kredytową. W momencie kiedy byłem już w drodze z rodziną ( w tym trójka małych dzieci ) dostałem wiadomość, że niestety hotel nie ma wolnych apartamentów w wybranym terminie. Tydzień później sprawdziłem, że w/w obiekt dysponuje wolnymi apartamentami, skontaktowałem się z pracownikiem travelist , aby upewnił się czy napewno hotel dysponuje wolnymi pokojami. Pracownik miał oddzwonić z informacją, ale się nie doczekałem telefonu? Natomiast pomimo zapewnienia, że po anulowaniu przez travelist rezerwacji otrzymam przelew z należną kwotą, do chwili obecnej nie zaksięgowałem zwrotu należnej kwoty. Poczekam jeszcze chwilę i zgłoszę sprawę organom ścigania !!!

      Odpowiedz
    • Witaj,przeczytałam właśnie twój list.Bardzo Ci współczuję, ja znalazłam się w podobnej sytuacji.Dwa dni przed planowanym wyjazdem i zarazem wieczorem wigilijnym Travelist poinformował mnie,że hotel nie organizuje kolacji wigilijnej.Wraz z rodzina zostaliśmy postawieni w sytuacji zupełnie bez wyjścia.Miał być to wyjazd typowo świąteczny skoncentrowany na wieczorze wigilijnym.Okazalo się po rozmowie z hotelem ,że ten wiedział już o tym fakcie dwa miesiące wcześniej.Ja dowiedziałam się dwa dni przez wyjazdem.

      Odpowiedz
    • c.d hotel wiedział już o tym fakcie dwa miesiące wcześniej i przekazał ją do Travelist,ja dowiedziałam się o tym ostatnia.Równiez planuje wystosować pismo do Rzecznika Praw konsumenta.

      Odpowiedz
    • Na stronie Travelist można przeczytać:”Niestety nie. Rezerwacje dokonywane za pośrednictwem Travelist są bezzwrotne – to jeden z warunków, które pozwalają nam negocjować w hotelach jeszcze niższe ceny. W wyjątkowych przypadkach istnieje możliwość zmiany terminu rezerwacji za zgodą hotelu, wiąże się ona jednak z opłatą manipulacyjną w wysokości 100 zł.”

      Odpowiedz
      • Nie polecam Travelist. Za przelozenie terminu z powodu ewidencji skasowali od nas 300zł. W ich regulaminie jest mowa o 100zł za zmiane terminu rezerwacji. Zglaszamy sprawę do prawnika. To jest oszukiwanie ludzi. Ostrzegam

        Odpowiedz
    • Rok temu bylismy w Darłówku w Hotelu Lidia Spa. Rewelacja! 2 bawilanide, 2 baseny i brodzik, 2 place zabaw! Śniadania obiadokolacje i zupka dla dzieci w ciągu dnia. Cena na tydzień ok 3tys na 2 dorosłyci i 2 dzieci (3 i 6 lat), ale to przy rezerwacji w styczniu. Pozniej niestety ok 6 tyś, co i tak było taniej niz przez hotel bezpośrednio.

      Odpowiedz
  29. Mam pytanie czy jest ktoś kto chociaż raz naciął się na ofercie Travelist? W tym roku mamy zamiar wyjechać nad morze i cały rok odkładałem na to pieniądze i nie chciałbym żeby wyszła jakaś klapa………

    Odpowiedz
    • Poczytaj opinie o hotelu i bedziesz mial wszystko na tacy. Ja tak zrobiłem wyjeżdzając do BaltiClif. Wiedziałem co mnie czeka i na co zwracać uwagę. Czytanie nie boli

      Odpowiedz
    • kupowałem kilkukrotnie hotele przez Travelist, kuszą przeważnie gratisową obiadokolacją w cenie noclegu.
      prawie zawsze są oferty bezzwrotne,z zaliczką ok 30% i tu zaczynają się problemy..
      w przypadku zmiany planu wyjazdu Travelist nie zrobi nic aby wam pomóc,ewentualnie po wielkich prośbach tygodniowym dzwonieniu,piśmie od hotelu z prośbą o darmową anulację, odda Wam w drodze wielkiego wyjątku parę groszy….
      Następy pośrednik, który zatrudnia paru konsultantów telefonicznych i ma swoją stronę internetową,
      Rada moja i obsługi hotelu jest taka:
      kontaktujcie się bezpośrednio z hotelem w sprawie noclegu, i na pewno lepiej na tym wyjdziecie!!!!

      Odpowiedz
  30. Jako minus dałabym małą ilość hoteli w porównaniu np. do booking.com. Rozumiem że one są wyselekcjonowane ale mimo wszystko jest ich mało

    Odpowiedz
    • Wiem o czym mówisz. Tu jest inaczej niz na gruponie. o ile na gruponie da się odczuć słabszą jakość usług to jak zamawialem hotel Marina na Travelist to jak przyjechalem to oni nawet nie wiedzieli ze jestem z Travelista tylko po prostu mieli rezerwacje na moje nazwisko i byłem traktowany tak samo jak inni

      Odpowiedz
      • A czy w Polsce są hotele takiejak np. w Turcji czy Tunezji że jest All Inclusive albo jeszcze lepiej Ultra All Inclusive? Oczywiście w rozsądnych cenach a nie po 20.000 za tydzień? Chodzi mi o full wyzywienie, przekąski pomiędzy posiłkami i alkohol full. Jak ktos zapoda mi taki hotel w cenie do 5.000 za osobe na tydzień będzie mistrzem

        Odpowiedz

Dodaj komentarz

Opinie nie są weryfikowane, ale ale wykrywamy i usuwamy fałszywe treści, gdy je zidentyfikujemy. Zamieszczając komentarz, akceptujesz politykę prywatności. Nie używaj wulgaryzmów, staraj się zachować wysoki poziom merytoryczny swojego komentarza. Komentarze z linkami do innych stron mogą nie zostać opublikowane.