Stilago opinie

Dziś podzielę się z Wami swoją opinią na temat klubu zakupowego Stilago, z którego miała okazję skorzystać moja ukochana żona.

Zacznijmy od tego, że Stilago nie jest polską marką. Klub zakupowy prowadzony jest przez Private Sales EE s.r.o., z siedzibą w Bratysławie i należy do koncernu Studio Moderna, który swoją sprzedaż prowadzi w 20 krajach  Europy Centralnej i Wschodniej. Tyle tytułem wstępu.

Jak działa klub zakupowy?

Nie jest to zwykły sklep internetowy, który ma w miarę stały asortyment, a kolekcje zmieniają się razem z porami roku. Praktycznie we wszystkich odzieżowych klubach zakupowych oferty na poszczególne marki trwają od 3 do 7 dni lub czasem tylko kilka godzin, kiedy promocja jest tak atrakcyjna, że zasób dostępnych produktów topnieje w zawrotnym tempie. Niektóre kluby zakupowe, w tym omawiany klub Stilago idą o krok dalej i tworzą butiki, w których oferta na markowe ubrania i buty jest w miarę stała, ale i ceny nie są już tak atrakcyjne.

Moja żona Ania upatrzyła sobie bluzkę swojej ulubionej marki Desigual. Promocja -50%. I tutaj pojawia się pierwszy 'zonk’ do którego nie jesteśmy przyzwyczajeni podczas zakupów np. na Allegro. Chodzi o termin wysyłki. Stilago, ale również i inne kluby zakupowe wysyłają zamówiony towar w terminie od 7 dni do nawet kilku tygodni, więc jeśli ktoś przyzwyczajony jest do tego, że dostanie zamówione ciuszki po 24-48h zawiedzie się. Rekompensatą za czas oczekiwania jest oczywiście cena produktu, więc moim zdaniem zakupy w klubach zakupowych trzeba planować z wyprzedzeniem i np. kreację na Sylwestra kupować przynajmniej miesiąc wcześniej (chyba że klub deklaruje wysyłkę w krótszym terminie)

W naszym przypadku bluzka Desigual była u nas po 14 dniach od zamówienia, czyli tyle ile deklarowała konsultantka klubu na infolinii.

No cóż osobiście, kiedy robię zakupy w Internecie, a na zamówiony towar czekam dłużej niż 48h, zaczynam się denerwować. Niektórzy jednak wolą poczekać dłużej i zaoszczędzić parę złotych i mają do tego pełne prawo.

 

28 komentarzy do “Stilago opinie”

  1. od pół roku czekam na zamówione produkty, teraz okazało się że sklep jest likwidowany zwrot miałam otrzymać w ciągu 3 dni. Mimo kilku maili oraz wykonanych telefonów, nadal nie mam pieniędzy na koncie. W przyszłym tygodniu zgłaszam na policję!!!!

    Odpowiedz
  2. Niestety ja również dokonałam w dniu 11.04.2015 roku w Stilago zakupu i zapłaciłam przelewem. Po ukazaniu się informacji o zamknięciu sklepu internetowego, anulowałam zamówienie, ale niestety nie otrzymałam do tej pory pieniędzy.Obecnie infolinia jest nieczynna, a na e-maile nie odpowiadają. Proszę się łudzić , że otrzymacie Państwo zwrot pieniędzy. Należy to traktować jako zwykłą kradzież. Ja osobiście zgłaszam to do organów ścigania i proponuję zrobić to samo. Zależy mi, aby osoby oszukane były w ścisłym kontakcie, ponieważ wtedy możemy być skuteczni, dlatego też podaję swój e-mail i proszę o kontakt joanna.taszycka@neostrada.pl

    Odpowiedz
    • Nikt zwrotu nie otrzyma, kłamią i przeciągają, aby zdążyć z zamknięciem biura w Bratysławie. Jak najszybciej składajcie wnioski na policję, może jeszcze się uda cokolwiek zrobić. Najskuteczniej by było złożyć taki wniosek w Bratysławie, byłoby szybciej.

      Odpowiedz
  3. Czy otrzymał ktoś zwrot pieniędzy za anulowane zamówienie, po zamknięciu klubu czyli po 1 maja?
    Coś tu nie tak wygląda, na infolinii Panie kłamią, a kasy jak nie ma tak nie ma, wyłudzenie i oszustwo.

    Odpowiedz
  4. Więc tak pojechałem dziś wraz ze „10kg smerfem” kupić RECARO MONZA NOWA IS cena nie grała dla mnie roli, miał być ISOFIX na miejscu okazało się że taki smerf od 9-18kg zabezpieczony jest tylko tą poprzeczką do połowy klatki piersiowej która ogranicza ruchy a jak jest mniejszy to lata pomiedzy poprzeczką a fotelikiem, dopiero w wiekszym przedziale wagowym zapina dociska się pasem samochodowym wybrałem Recaro Young Sport ze względu na wkładkę zmniejszającą siedisko dla mniejszych dzieci oraz własne pasy którymi chyba lepiej zabezpieczysz maluszka niż wysoką poprzeczką szkoda tylko że nie ma isofixu bo już się do tego przyzwyczaiłem przy pierwszym foteliku :)pozdrawiam ps.przymiarka jest obowiazkowa

    Odpowiedz
  5. kupiłam kurtę skórzaną Best Connection ( cena obecna na Stilago 819zł). Zupełnie inaczej wygląda niż na zdjęciach, kompletny chłam, śmierdzi chemikaliami i puszcza farbę. Odesłałam. Odradzam jej zakupu.

    Odpowiedz
  6. Zamówiłam spódnicę rozmiar 46-PL,
    otrzymałam T1(francuska)- 36PL. Dokonałam zwrotu, Zapłaciłam koszt przesyłki 19zł + 11,50zł zwrot. Koszt przesyłek to mój problem wg firmy Stilago. Nie jest ważne że wina leży po stronie firmy. Zgłaszając problem natychmiast po otrzymaniu przesyłki panie nie miały pojęcia na temat rozmiarówek.Wszystko dobrze dopóki się nie pomylą. Zwrot to droga przez mękę w dodatku zostaje się bez niczego ze stratą 30,50 zl

    Odpowiedz
  7. Rezygnuje z tego sklepu – problem ze zwrotem stroju kąpielowego!!! Idziemy do normalnego sklepu i można strój przymierzyć i jak nie pasuje to nie ma przymusu kupienia. I jest to jedyny sklep internetowy gdzie robią problem.

    Odpowiedz
  8. Dno. Jak za komuny. Długo się czeka, potem zasypują smsami jacy to oni znakomici, a gdy wniosłem o duplikat faktury, bo się lacze rozleciały, potraktowali mnie paragrafami. Nigdy więcej komuny i stilago.Poza tym konkurencyjność cen wątpliwa.

    Odpowiedz
  9. Odradzam! Nie respektują przepisów polskiego prawa w kwestii odstąpienia od umowy i zwrotu towaru. Oferują wysokie ceny, długi okres oczekiwania i bardzo słabą obsługę.

    Odpowiedz
  10. Fatalny sklep. Od ponad miesiaca unikają zwrotu pieniędzy za odeslany towar. Mimo dostarczenia przez kuriera. Kłamią, potem się wycofują. Oszusci. Zdecydowanie nie polecam!!

    Odpowiedz
  11. A jak jest ze zwrotami w Stilago? Nie robią problemów? Wiadomo jak jest z ciuchami albo butami. Czasem metka swoje a rzeczywistość swoje. Ma ktoś jakies doświadczenia ze zwrotami? Prosze o odpowiedź

    Odpowiedz
  12. Ja kupowałam w Stilago sukienkę i moje opinie sa jak najbrdziej pozytywne. Zaoszczędziłam jakieś 150 zł w stosunku do ceny sklepowej w moim mieście. Minus taki że musiałam czekac 3 tygodnie

    Odpowiedz
  13. Stilago jest spoko. Dobra komunikacja jest u nich jesli chodzi o informacje o dostepnosci towaru. Nie sciemniają jak inni ze bedzie za tydzien a czekasz miesiac

    Odpowiedz
  14. Ja kupowałem Reeboka u nich. Niektóre promocje mają niezłe ale niektóre to wogole sie nie oplaca dlatego zawsze trzeba sprawdzac ceny u konkurencji

    Odpowiedz
  15. Czy ktoś kupował tam ciuchy Adidasa albo Reebok? Widziałem dużo marek różnych egzotycznych dla mnie a mnie intereują ciuchy sportowe w/w firm. Czy mają na to jakieś promocje?

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

Opinie nie są weryfikowane, ale ale wykrywamy i usuwamy fałszywe treści, gdy je zidentyfikujemy. Zamieszczając komentarz, akceptujesz politykę prywatności. Nie używaj wulgaryzmów, staraj się zachować wysoki poziom merytoryczny swojego komentarza. Komentarze z linkami do innych stron mogą nie zostać opublikowane.